söndag, januari 22, 2017

Jag kan inte förstå?

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/linda-sag-direktsandningen-mitt-hjarta-brast

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/tre-gripna-for-grov-valdtakt
När jag först läste om det här så trodde jag att det var ett dåligt skämt. Insåg rätt snart att så var det verkligen inte.
Sen började jag fundera hur dessa män tänker. De utför något verkligen förnedrande och otäckt och så sänder de ut det i en sluten grupp på Facebook.
De vill verkligen att andra ska se vad de gör. Med andra ord så borde de också inse att de åker fast med världens bästa bevis för åklagaren.
Sedan nästa aspekt. Hur många får inte åter vatten på sin kvarn om invandrarkillar och deras totala oförmåga att uppföra sig som människor med förstånd.
Jag har ju berättat om min rädsla just för den här typen av killar när de kommer i gäng. Man vet aldrig riktigt vad som kommer att hända.
Att vara ung kvinna idag måste vara ett helvete ibland.
Suck ja, vi får väl se vart den här otrevliga händelsen slutar med.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate