fredag, september 16, 2016

Jag har blivit feg!

Jag gick förbi dessa killar i Skönstaholm, har aldrig sett dem förut. De såg ut att höra hemma i Tensta eller något liknande område.
Blängde på mig skitsurt. Men de borde nog tänka efter varför jag såg avståndstagande ut i mitt ansikte. De bägge stod alltså och halsade var sin burk med starköl.
Hade jag varit yngre så är jag säker på att jag hade tagit en diskussion om lämpligheten av att köra MC och dricka alkohol.
Men det gjorde jag inte. Kunde se framför mig hur de gav sig på mig med alla tjyvtricks som de gör idag. Jag gick!
Vid den ena "grodsjön" såg jag hur andra unga gör totalt meningslös förstörelse.Suck!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate