lördag, juli 02, 2016

Ska Sverige ha minst 15 miljoner innevånare?

Jag fick tidningen Dagen i min brevlåda helt gratis en månad och nu sitter jag här med första numret inför mina ögon.
I en stor artikel så anser pastorn Niklas Piensoho att Sverige borde kunna ha en befolkning på ca 15 miljoner innevånare och detta genom att ta emot fler av världens flyktingar.
Ungefär samma budskap som centerns Annie Lööf för ut men hon har nämnt siffran 30 miljoner!
Hur detta fantasiprojekt skulle gå till övergår mitt förstånd. Om svenska folket skulle revoltera och göra som England med sitt Brexit skulle inte förvåna mig.

Läs det här och fundera över hur några miljoner individer med helt andra uppfattningar om det mesta eventuellt skulle kunna förvandla Sverige till ett land med totalt andra värderingar än de nu rådande:

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate