lördag, juni 11, 2016

Idag vill jag hylla våra fina poliser!

Idag när jag var på väg till Farsta så hittade jag en man liggandes på gångvägen helt livlös. Jag trodde först att han var död men när jag tog i honom så öppnade han ögonen.
Totalt helberusad! Genomvåt av regnet som just piskat ner.

 Fick efter stor möda upp honom men han kunde inte gå så jag satte ner honom och ringde polisen. Efter tio minuter kom tre fina poliser, den ena kände igen mannen och sa att han har det svårt nu.

Så vänliga och fina poliser, jag känner starkt för våra poliser och den utsatthet de har i vårt samhälle. De tog om hand den här mannen så fint.
 De som kastar sten på de som är anställda av OSS för att skydda OSS gör så fel!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate