tisdag, februari 02, 2016

Låt polisen sköta om pöbeln!

Sanningen kommer alltid fram förr eller senare så Mona Sahlins breda snack om nazister på Folkets demonstration kommer att slå tillbaka mot henne.http://www.informationskriget.se/2016/01/31/media-hittar-pa-om-folkets-demonstration/

Nu dras den gamla kampanjapparaten igång och uppropen duggar tätt. Samma scenario som man i alla år använt mot SD kommer igång nu. OCH hur bra har det gått med dessa kampanjer? Om det nu fanns några kloka bland dessa så borde de väl inse sitt totala misslyckande att stoppa SD?
 Det kommer att bli farligt om man inte lyssnar på framförallt de äldres upplevelser av att vårt samhälle håller på att malas sönder och att det börjar bli ett farligt samhälle vissa tider på dygnet. Jag är lika drabbad som många andra med rädslor när jag tex är ute för sent och måste passera alla dessa klungor av yngre män som glor på mig. Samma sak på t-banan!

 Jag gick in på Mc D på Wasagatan för några år sedan en sen kväll och det var inte trevligt.Öppen knarkhandel och så många påverkade människor och tyvärr nästan alla kom från sydligare länder. Hur det är idag vill jag inte ens undersöka.Åker aldrig in en kväll till denna del av stan lika lite som jag åker till Tensta och liknande ställen!

Jag och många andra äldre har förlorat vårt fria land. Så ge fan i att kalla folk för nazister när de inte är detta. MEN pöbel är pöbel och dem ska polisen ta hand om. Sen om de är svarta,vita ,gula eller gröna, det kvittar. Lagen ska gälla lika för alla!

Vi ska varken ha bråkande nazzar eller stridande kommunister på våra gator!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate