måndag, september 14, 2015

Jag är arg!!

Läget i landet kan avmätas i tvättstugan. I den här bostadsrätten har det tidigare inte varit några större problem men nu jädrar....Idag var det värre än någonsin, tvättmedel över hela maskinerna. Facken fulla med pulver. Torktumlaren såg ut som skogsmulle med skägg sedan 10 år.
 Massor med nytt folk inne i vårt hus sedan två år,de gamla flyttar ut unga kommer in och det verkar som om de inte har fått lära sig att städa efter sig. DET är så trist att behöva komma ner och behöva storstäda innan man kan börja tvätta.

Mina farhågor om unga börjar att infinna sig, jag jobbade med 18-19 åringar i hemtjänsten och de kunde absolut ingenting, koka ett ägg näe, var häller man i tvättmedlet! Koka gröt näe. Hålla rent på de boendes toaletter näe. Osv osv DET var en pinans tid, inte med de gamla för de var lika f-b som jag över dessa odugliga unga som ibland dessutom var så elaka mot de gamla. 
NI kan inte ana vad jag sett och upplevt.Har flera gånger anmält unga för jävulskap. Stölder från de gamla har jag också upplevt med polis inblandade och det rörde sig om mycket pengar! Men nej inga bevis så ingen blev dömd. En ung tjej fick jag däremot sparkad efter ren misshandel av en 93 års kvinna 
MEN det är jobbigt som enskild att anmäla jobbarkompisar!

 Nu ser jag samma jävla oförmåga i vår tvättstuga gång på gång och jag kan ge mitt huvud på att det är unga boende som ställer till det! Jag är tvärförbannad!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate