onsdag, april 08, 2015

Jag blev arg och skällde!

Idag tog jag bort en "vän" från min sida .Personen hade läst att vår statsminister 

hade haft en okänd morfar som var nazist. Då började personen att gödsla 

statsministerns med nazijord.Så jävla dumt , ingen kan ta ansvar för vad tidigare 

släktingar har haft för politisk hållning. Sådan dumskallehållning kan den 

personen föra fram på den egna sidan men inte på min! Vad gäller Stefan L så är 

jag för min del övertygad om att han är en bra människa som vill väl.Att han 

hånas av vissa är bara ren dumhet också och ett förakt mot honom därför att han

 till skillnad mot många andra har en gedigen arbetarbakgrund.Han är dessutom 

duglig i sina samtal med ledare från andra länder, talar ju mycket bra engelska,

 jag minns Tage Erlanders dåliga engelska trots att han var mycket välutbildad. 

Om man inte gillar regeringens politik så ska man kritisera detta och ge f-n i 

smutsiga angrepp!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate