fredag, juli 19, 2013

Äntligen!

Jag har sprungit runt på alla stora teknikaffärer för att få tag på en laddarkabel till min Google Nexus 10. Den går förvisso att ladda genom usb-ingången men det finns en bredare och bättre väg för laddning.
På Media Markt i Malmö visste de inte ens vad Nexus 10 var för något och det säger väl en del.
Nu gick jag till den lilla Småländska butiken på nätet, http://www.bazula.se/default.aspx
och de hade den kabel jag sökte.
Att näthandla är ibland många gånger bättre bara man ser upp så att firman verkligen finns.
Skojare växer numera på trän ute på nätet och deras sidor ser helt korrekta ut.
Bazula har jag handlat hos tidigare och de har humana priser och snabba leveranser.


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate