söndag, februari 03, 2013

Les Misérables!

http://www.imdb.com/title/tt1707386/
Vi var på Victoria igår och såg filmen som var ovanligt lång, över två timmar.
Men tiden gick så fort därför att filmen var så bra och underhållande med sång och kloka ord. Fantastiska skådespelare och du har dem på länken ovan!
Jag är en känslig person och fick tårar i mina ögon mot slutet och hade svårt att hålla gråten på avstånd.
Som tur var så hade jag min tjej med mig och höll på att krama sönder hennes arm och hand!

Se filmen och få en stor upplevelse! Jag ger denna en 5 poäng och en extra gulstjärna för alla statister som var med och de var många kan jag säga!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate