lördag, juni 11, 2011

En lycklig dag!

Idag var jag i Eskilstuna-Torshälla och firade mina två barnbarns student. Fanny och Elenor!

Jag fick träffa så många människor idag av både gamla som nya bekanta och det var så roligt.
Vissa hade jag inte sett på säkert trettio år men jösses vad sånt är kul.
Allt var så fint ordnat och maten var som från den bästa lyxkrog. Barnens föräldrar hade lagat till en massa god mat.
Det är roligt att gå omkring i huset och minnas att jag har byggt detta en gång i tiden. Men nu är det så fint som det aldrig var ens från början. Leif och Åsa har verkligen på alla plan sett till att det har blivit ett mycket väl fungerande hus för hela familjen. Vackert inrett och alla färger ger ett harmoniskt intryck. Samma sak ute i trädgåden där det till och med finns en liten pool att svalka av sig i.

När jag gick därifrån för att åka hem till Stockholm så fanns alla kramar från barn och barnbarn kvar inom mig. Kände mig så glad och tacksam över att ha varit där.
De är så fina allesammans!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate