måndag, februari 07, 2011

Så här ska det vara!

Idag så tog en ung kvinna kontakt med mig på MySpace och ville att jag skulle skriva till henne! Nå, jag förstod ju vad som var på gång men eftersom jag fått hennes mailadress så svarade jag från en "skräpmailadress" som jag har till sådana ändamål.
Får svar inom en halvtimme med en story som jag känner igen sedan förut, alltså en mall som de följer.De bara sätter in ens namn men i stort berättar de samma historia. Varit gift i USA men på resa i Europa osams med mannen som övergivit henne. Nu befinner hon sig i Nigeria bla. bla. bla.


Allt går ut på att i slutänden tigga pengar för att kunna resa hit!  Då anmälde jag till MySpace denna tjej osv. Spärrade henne samtidigt och si , för en stund sedan fick jag ett sms från My Space där de tackar mig samt berättar att de tagit bort henne från sin sida.
Så ska en slipsten dras!!  Därför säger jag att MySpace är toppen !

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate