lördag, januari 08, 2011

Suck , så det kan bli!

Jag har känt en kvinna i många år nu men den senaste tiden har jag inte haft så mycket med henne att göra av olika skäl.
Igår var jag hemma hos henne för hon ville ha hjälp med sin dator men jag gjorde klart för henne att jag nu för tiden tar betalt för att jobba.
Jodå, absolut att det skulle vara på den bogen. När jag efter några timmar började anse att datorn gick som den skulle och hade snabbat upp sig bjöd hon på mat. Allt var trevligt och snällt och jag fick träffa hennes inneboende. Kram och adjö!


Idag när jag vaknade och satte på min mobil så kom det ett fyrverkeri av sms. Där förklarar hon hur kass jag är som människa ,allt du kan tänka dig vräker hon ur sig smått förvirrat.
Jag hade förstört hennes dator med att installera virus,trojaner osv.


Fem mycket långa sms som i stort talar om samma saker för mig. Sånt är jobbigt men hon avslutade med att hon aldrig vill ha med mig att göra något mer.
Kontakta mig aldrig, skrev hon slutligen och det kan jag kanske vara tacksam över att jag nu slipper.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate