tisdag, november 30, 2010

Alla måsten! (Negativ blogg)

Vissa dagar känns det som om jag skulle vilja ligga kvar i sängen. Idag var det kurs kl 13.00 och jag höll inte på att hinna med allt som ska göras här hemma. Allt beror ju på att jag inte numera stiger upp kl 06.00, vem gör detta frivilligt när det är ledigt och kallt ute?
Sedan är det årsmöte för mitt hus ikväll, har som vanligt anmält att jag kommer plus att jag vill ha mat. Då är det bara "brutet" ben som skulle gälla som ursäkt för att utebli.
Det är trist att så ofta känna så här, uppförsbacke nästan hela tiden vad jag än gör. "Gå till doktorn" säger då de kloka. Jo, men det hjälper inte mig för jag har plågat mina läkare så det räcker.
De vill bara skriva ut gift till mig på samma sätt som den övriga miljonen giftkonsumenter har det och det vill jag inte mer. Har provat så det räcker. Att bli "nollad" i sitt sinne passar inte mig.
Julen närmar sig också och det har i många år varit min största uppförsbacke. Ett MÅSTE av största slaget!
Blir helt matt bara jag tänker på julen. Undrar om det är fler som upplever julen på samma negativa sätt som jag?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate