lördag, oktober 02, 2010

Google varnade mig idag!

När jag skulle öppna upp mitt konto till G-mail så fick jag en varning från Google-teamet. I natt så hade det förekommit onormal aktivitet på mitt konto,jag uppmanades att via min mobil få en kod från dem för att sedan ändra mitt lösenord.
Sagt och gjort . Koden kom via min telefon och sedan ändrade jag lösenord till ett nytt långt och säkert.

Betryggande att Google har byggt upp denna säkerhet , sånt uppskattar jag !

Jag har genom mina bloggar fått en krets av "fiender" och det är inget nytt. Hot har jag under alla år fått då och då i olika former.
Unga nazister hotade att söka upp mig och ge mig stryk för några år sedan och nu är det en skara vänsterfanatiker som hyser agg till mig.

I vårt samhälle så är det här inget ovanligt , vi ser ju hur man med våld ger sig på SD:s medlemmar och sympatisörer. I denna häxjakt deltar ett av de kriminella nätverken,  OG, de säger sig att med alla medel ska de stoppa SD.

Vem och vilka ska stoppas nästa gång?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate