torsdag, mars 12, 2009

Att kunna välja vänner!


Jag får en del mail och debattinlägg från V-medlemmar eller sympatisörer.
De talar om för mig att V tar avstånd från tex AFA och Hamas. (Tar man idag avstånd från FARC?)
Jag minns i historiens ljus hur vpk tog avstånd från Warzavapaktens invasion av TjeckoSlovakien för att inom ett år helt glömma bort detta och skicka ner partisekr. Urban K arlsson på förädarnas partikongress!

Det är alltid praktiken som visar var man egentligen står. Samma sak nere i Malmö, de tillät både AFA och Hamas att gå med i demon!
Jag minns otal V demon i just Malmö där man visade sitt stöd för FARC trots deras gangstermetoder och knarkhandel.
VPK-V har i alla tider varit sig likt, säger en sak som låter bra men i praktiken gör man något annat.Det har under alla år alltid funnits en inre krets med en annan agenda en den de uppvisar utåt. Gudrun Schyman höll på att punktera den gamla ordningen, ett gott försök men vi vet alla hur det sedan gick.
Då slutade jag att lägga min röst på vänstern!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate