onsdag, april 09, 2008

Missbrukare stjäl även av sina vänner!

När jag skulle lägga upp huvuddelen av mina cdskivor på "Anywhere" så tog jag fram alla mina pärmar där jag samlat mina alster genom åren.

Jag märkte efter ett tag att det fattades en massa skivor med svensk musik, jaja tänkte jag , de ligger väl av någon konstig anledning på något annat ställe.

Nu är det så att jag har bara haft dessa pärmar i ett rum i min lägenhet men där fanns de ej!
Nu har jag slutgiltigt gått igenom alla möjligheter till att de skulle ha kommit undan på något sätt,
men de finns inte.
Då börjar jag tänka på en bekant som under lång tid har haft problem med både pengar och piller.
Den personen var hemma hos mig sista gången före jul och har inte kontaktat mig något mer . Märk väl att denna person var ett tag ofta hemma hos mig och kunde ringa flera gånger i veckan för att snacka med mig.
Nu är det tyst som i graven sedan jul. Det var 48 cd i fodralet. Att sälja dem går ju och det kanske räckte till en burk med sobril eller något annat skit, vad ska man annars tro.
En sån pärm borde inte kunna gå upp i rök här hemma och jag har sannerligen inte något spring av folk här i min lägenhet. Tyvärr finns det bara en individ att misstänka!

Tjaa, de har kostat mig ca 7.500 kronor och det känns inte så lustigt men vad finns att göra?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate