söndag, juni 10, 2007

Tack kära Sofia!


Det är underbart att få uppleva hur Sofia tog sin sjuksköterske-examen med glans.Inga tentor ligger efter utan allt är klart nu!
Vi var nere i fredags och deltog i skolavslutningen,det kändes varmt och gott i dubbel bemärkelse eftersom sommaren visade upp sitt bästa ansikte .

Hennes bästa vänner Karin och Jenny hade kommit till Jönköping också vilket gladde familjen.Det är de riktiga vännerna som offrar tid och pengar för att resa så långt.
När jag skriver det här så slår det mig att jag för exakt trettio år sedan flög till Gotland för att träffa Sofias blivande mor.Vi träffades alltså den 10 juni 1977, gifte oss 10 juni 1978 och visst var det så att Sofia föddes i aug -78.
Inget dragande i långbänk med det förhållandet.
Bilder ur vårt liv finns att se på min bildsida som idag dessutom är uppdaterad med bilder från Sofias examen.


Min bildsida

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate