fredag, april 06, 2007

Min första och sista lista!

Nu är det meningen att du ska svara på den här listan så att jag får veta...........





1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

5 kommentarer:

Anonym sa...

1.Johanna
2.Nätbekanta/kompisar?
3.Vi "träffades" på lunar
4. Ja
5. På kinden
6. Bosse. För att jag kallar dig Bosse, därför!
7. Klok
8. "vilken klok man"
9. Jo
10. Linux;)
11. Hmm...bra fråga. Göran Perssons huvud? Nej jag skojar...tror jag. Jag vet faktiskt inte, det var en klurig fråga!
12. Inte så bra
13. Vi har inte träffats
14. Absolut

hpy sa...

1. HPY
2. Via natet
3. Pa bloggen
4. Det beror pa hur man definierar 'tycka om'.
5. Pa kinden
6. Bosse
7. Ilsken
8. Arg ung man
9. Delvis
10. Du ar unic.
11. Ro.
12. Kanner man nagonsin nagon annan?
13. Vi har aldrig setts annat an pa bloggfoto.
14. Nej. Men du far beratta det i en kommentar om du har lust.

Robin H sa...

1. Robin (din svärson)
2. Klart vi är!
3. Hmm, när Anna blev ledsen och vi åkte till stockholm i februari 06.
4. Ja!!
5. Om du vill..
6. Svärfar - för du är ju min svärfar!
7. Insatt.
8. Glad, trevlig och snäll!
9. Jadå.
10. Som Johanna skrev: Linux! He he.
11. Perfekt syn utan problem.
12. Ganska bra, eller?
13. Typ en vecka sedan?
14. Det tror jag nog att jag ska göra!

Anna Högrelius sa...

1. Anna - din dotter.
2. Oh ja!
3. 6:e november 1982, runt 23:58. Jag föddes då!
4. Jag älskar dig!
5. Klart att jag kan. Men på kinden då typ. Annars skulle det kännas märkligt.
6. Pappsen! För att du är min papps.
7. Underbar.
8. Antagligen att du var väldigt stor och skäggig. :]
9. Haha, jadå. Mer eller mindre. du har mer grått hår nu än då.
10. När Robin är väldigt snäll och romantisk, så brukar det påminna mig om hur du kan vara.
11. Att du aldrig mer skulle behöva ha mardrömmar!
12. Väldigt bra.
13. För en vecka sen ungefär.
14. Ja, det kommer jag.

Anonym sa...

1. Tette 2. Jodå, nätpolare :) 3. Vi har inte träffats annat än sådär i cyberrymden och snackat. 4. Jodå. 5. Kan besvara påskpussen :P 6. Bosse ska det va' 7. Omtänksam. 8. Funderare; kring en massa viktiga saker. 9. Jo. 10. Att leva som om varje dag vore en ny möjlighet... Jag kan läsa den känslan mellan raderna i dina texter och dina uppmuntrande ord. 11. En ljus som brinner när nattens grubblerier tar över. 12. Hm, svårt att känna nån riktigt bra över en blogg. 13. Har inte träffats. 14. Den finns där redan.

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate