fredag, februari 09, 2007

ÄNTLIGEN FÖRSTÅR JAG!

Låg på soffan och tänkte som vanligt.Folk brukar nog tänka en hel del när de lägger sig ner på sin soffa,det behöver ju inte vara hos hjärnskrynklaren för att man ska tänka tankar.
Kärlek känner man som först när man når en annan individs själ allt annat är bara istället för!
Att uppleva hur man totalt når fram till varandra på alla plan är ju en upplevelse som det ibland tar många år i ens liv innan man börjar förstå att det är så det måste vara.
Visst kan ett förhållande vara baserat på många andra plan och vara bra och fungerande men jag har i hela mitt liv känt att det har fattats mig något i mina förhållanden.
De flesta jag har mött har på något sätt hållit så mycket inom sig .Haft en massa "hemliga" ställen inom sig där jag aldrig fick tillträde och kände mig då utanför.
En känsla som förstärktes genom åren och då når man slutligen vägs ände då något måste förändras i ens förhållande. Om inte den som har sina "hemliga" skrymslen förmår att bli öppnare i sitt förhållande då orkar man inte mer utan känner lust att fly fältet.
Detta kan man göra på många sätt.Arbetet,sporten,fyllan,otrohet m.m.
Ett bra förhållande föder aldrig såna känslor att man vill fly.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate