måndag, september 25, 2006

En glad dag igen!




När klockan var strax vid nio ikväll tänkte jag ringa min fd hustru för jag hade henne i tankarna .Hon har ju tvingats av sin arbetsgivare SJ till många konstiga turer i sitt liv. Nu har hon bott i Karlstad men måste jobba utifrån Hallsberg alltså många mil att pendla.Ska inte gå in på detta elände utan så här var det:jag hann inte ringa utan hon kom före mig och berättade den stora nyheten.Hon har fått nytt jobb med utgångsstation i Karlstad!!
Kan sluta på SJ!!!Jipppiii!
Det är en sån stor lättnad detta för jag har varit så bekymrad över hennes livssituation och hört på henne hur dåligt hon har mått .Gläds över hennes lycka! När det är som mörkast så finns ljuset där framför en!

1 kommentar:

Robin H sa...

Vad fint du har fått det på din blogg, och vad kul att höra att du mår bra! :)
Kram från Robin

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate