lördag, september 09, 2006

Att må dåligt!

Kort och gott, jag hade under en vecka svarat på en kvinnas mail och gb-brev. Vi bestämde att vi skulle träffas över en kopp kaffe på stan och prata lite. Sagt och gjort ,in till stan en dag och där kom en medelålders kvinna och hälsade på mig och presenterade sig.Kaffe,snack och promenad ner till Medis där vi satt i solskenet ytterligare två timmar innan vi skildes åt.
Någon dag därefter började jag fundera över hur hon egentligen mådde för jag märkte att hon hade kollat med vilka jag snackade med på mina bägge sidor på Alias -Passagen. Sen började antydningar komma att jag skulle träffa en annan kvinna från Malmö osv.Även OM detta skulle ha varit sant (vilket det inte var) så hade hon ju inte med det att göra!
Sen när jag ändå hade förklarat för henne att detta påstående inte stämde så fortsatte hon med underliga mail.Jag talade då om för henne att jag skulle på begravning och att sedan på kvällen skulle min dotter följa med mig hem samt bo ett par dagar hos mig.
Idag brakade det loss på Alias , jämmer och elände.Småhot och anklagelser om äskarinnor hemma hos mig.Blokkade henne!
Ikväll kl strax före 23 så kommer det sms och jag ska citera ordagrant vad det står:1
HATAR DIG DITT ÄCKEL SOM BARA VAR UTE EFTER ETT ENGÅNGSLIGG MED MIG
2:SÅ JÄVLA FEG ÄR DU ATT DU INTE KUNDE RINGA OCH SÄGA ATT DU ENDAST VAR UTEEFTER ATT KNULLA MIG,DIN JÄVLA SEXDÅRE.........HATAR DIG
3FATTA DU SÅRAT MIG MYCKET MED DINA JÄVLA LÖGNER DITT ÄCKEL-BOSSE SVIN SOM UTNYTTJAR KVINNAN...


Denna kvinna mår ju inte bra i sin själ och har verkligen missuppfattat allting.Sorgligt men jobbigt att få sånt öst över sig.De som känner mig vet ju verkligen att det inte är sant om mig.
Jag får se hur länge hon tänker ösa sin galla över mig, om det fortsätter så blir jag ju tvungen att anmäla henne !
Det är en svår värld vi lever i med många skadade själar !

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate