fredag, juli 28, 2006

Jag ,den trogna hunden!

Jag är den trogna hunden som alltid sitter och väntar på att matte ska ropa på mig så att jag får vifta på svansen. Har jag tur så får jag ett köttben också att gnaga på om inte matte har givit någon annan hund detta goda att knapra på!
Sånt får vi hundar aldrig veta! Helst ska vi alltid vifta på svansen och skälla glatt oavsett om det regnar på oss eller att vi mår illa.Man får aldrig visa sitt missnöje för då får vi hundar skäll.Då blir vi ledsna och gnäller och kryper ihop på golvet!



Jäklar om vi blir arga , då kan vi nästan bitas.men men sånt vågar vi inte göra för då kanske matte ger bort oss till någon annan! Och då vet man aldrig hur elaka eller snälla de är,nej det är nog bäst att slicka mattes hand och låtsas att allt är bara bra.Vov ,vov på er! Posted by Picasa

2 kommentarer:

hpy sa...

Tank sa skont att fa bita till en gang!

hogrelius sa...

ja det är synd om oss hundar!

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate