måndag, april 03, 2006

Döden

Idag kom ett meddelande på min Kamratsida från en vän . Hon talade om att hennes fd svärfar hade avlidit,inget märkvärdigt med det kan tyckas. Men, han bodde under mig och jag talade med honom förra veckan i trappan. Så lite man märker när någon som är gammal dör. Nu hade han förmånen att få sitta i sitt hem i fåtöljen och dö! Antagligen så stannade hjärtat bara hux flux!
Jag kände ju inte honom något närmare men han var en god granne som jag alltid talade med när vi sågs då o då!
En underlig känsla just det här att man bor i våningen ovanför men jag har varken sett eller hört något att han är död utan jag får ett meddelande över internet från en kvinna i andra änden av stan!!
Suck ja, livet är kort!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate