fredag, april 28, 2006

Allt började redan i morse med en trötthet som inte är av denna världen,sen kommer värken i mitt hjärta. Hela dagen har den hållit på men jag har varit ute och handlat och städat och tvättat så om det verkligen vore något fel på mitt hjärta så hade jag nog fallit död ner ikväll skulle jag tro.
Obehagligt är det i alla fall.
Satte på lite Mozart på radion och det är lagom musik när man mår pissigt.
Dagens glädjestund var när jag satt på Apoteket o väntade på min tur.Bredvid mig satt det en flicka som var från Kungsbacka men som bodde numera i Rågsved.
Vi började tala med varandra samtidigt och det var så flytande lätt att snacka med henne och hon tittade in i mina ögon med sina klara ögon.Ofta undviker folk här i storstaden att se i varandras ögon när man inte känner varandra.
Skulle tippa att hon var ca 25 år gammal men vi hann att avhandla tex musik och kom på att vi gillade samma typ av musik. När hon var tvungen att hämta sin medicin och jag min så skildes våra vägar tyvärr.Jag kände att jag utan vidare hade kunnat satt mig ner o snackat med denna trevliga tjej i många timmar till.
Tänk att ett hastigt möte med en okänd kan ge så mycket!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate