tisdag, februari 21, 2006

Döden 12 år efteråt!

Eva Brita Olofsson och jag hade ett förhållande på sjuttiotalet. Har aldrig glömt henne men av olika anledningar så gick vi åt olika håll, så blir det ju ibland. Hon gifte om sig och fick ett barn till utöver Åsa Maria.Jag fick foton ett par gånger under de här åren och vi talade med varandra i telefon om våra nya familjer för jag hade ju också gift mig och fått nya barn nere i Malmö.Hon var alltid vänlig mot mig och jag glömmer inte hur hon friade till mig.Hon är den enda kvinna som har friat till mig men jag ville inte för jag kom just ur en skilsmässa som var jobbig och var helt enkelt rädd för att gifta om mig. Man kan ju undra hur vårat liv skulle ha blivit om vi hade gift oss, sånt kan man bara likt författaren Lars Gustavsson spinna vidare på. Att så här på natten ett tu tre genom en internetsida få reda på att Eva är död sedan många år känns konstigt eftersom jag trodde att hon levde. Känner ett sånt vemod över att hon är död! Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate