onsdag, december 06, 2017

Anna Ternheim Shoreline

Spela Shoreline! Jag var på plats när Anna Ternheim lancerades av KENT som förband. Ett klokt val och uppmuntran till en ung kvinna som verkligen har visat att KENT valde rätt. En underbar kväll där KENT också spelade så bra. Så många minnen jag har från olika spelningar under årens lopp. KENTS guldgruva av låtar är mer än fantastiskt att ha.
Nu är det med några dagar bara kvar exakt ett år sedan jag var på näst sista avskedsföreställningen på Tele 2 Arenan, fredagen den 16 december kl 19.30. En magisk kväll som jag har kvar i hela mitt återstående liv. Allt var så bra man kan önska av Sveriges största rockband. Allt från ljus och ljud och musiken var perfekt. Detta ihop med en publik vilken var som en enda familj , det kan inte bli bättre. Men Shoreline spelade de inte! Tyvärr kanske jag ska tillägga eftersom den är så unikt bra.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate