torsdag, oktober 05, 2017

Framtiden?

Tack Google vilken har givit oss användare så mycket gott. Har just via min tv tittat på en hel konsert med Tom Petty naturligtvis med You Tube.
Förr hade vi MTV men de försvann ju som musikkanal för rätt så länge sedan nu gäller Tuben. Kör alltså internet via min tv och bilden o ljudet går verkligen inte att klaga på.
Har det stora rika Apple givit oss någonting av glädje som motsvarar allt det Google har försett oss med? Webläsaren Chrome, fotosidan, Google+, och säkert hundra andra grejor till nytta och nöje. Inte minst G-mail! Min musiksida hos Google med egen musik plus deras utvalda sidor med musik ger mig mycken glädje.
Blogger som jag har hållit igång så länge är ju också något fint , jag är snart uppe i 5000 bloggar och får jag säga det själv så ÄR det en bedrift!
Apropå Tom Petty, han somnade ju in lugnt i sin säng på natten och hittades på morgonen. Började fundera på hur det skulle bli om detta hände mig en natt ? Hur länge skulle det dröja innan jag hittades? Vem skulle slå larm först? Anne är den som har nyckel hit så det skulle väl bli hon som skulle få det otrevliga uppdraget att öppna dörren skulle jag tro. DET är tur ATT man inte ser in i framtiden!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate