onsdag, juli 05, 2017

Personligt om hälsan!

I förrgår kväll råkade jag ut för något som är okänt för mig. Hade börjat dagen med huvudvärk men framåt kvällen så märkte jag att jag tappade balansen. Vinglade till när jag gick!
Senare på kvällen blev det värre och då blev jag rädd ska erkännas. Jag har ju haft blodproppar i lungorna tidigare och började tänka i banor att jag var på väg mot en propp i hjärnan.
Yrseln kändes såsom man skulle ha varit ute i dåligt sjöväder. Höll på att falla framstupa flera gånger. Tanken på ambulans fanns !
Gick och la mig för att se om det gick över med lite sömn. En gång under natten var jag uppe med samma symptom men nästa gång kändes det bättre.
På morgonen fanns inget kvar av yrsel eller andra underliga känningar.
MEN jag måste säga att sådana här tillstånd är inte precis sånt man vill uppleva,föder många tankar om livet.
Livet och det som ev. kommer därefter eller ej!
Ingen vet,ingen kan uttala sig med bestämdhet.
Tråkigt för de nära och kära om man kolar av under natten i sängen och påträffas död på morgonen.
Jag har känt flera personer vars anhöriga har avlidit på detta sätt och de blev mycket chockade.
Skönt för den som dör men inte för de andra.
Vad det var som jag råkade ut för vet jag ej!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate