söndag, oktober 02, 2016

Jag förstår inte!

Förra veckan var jag uppe i en klädesaffär och kollade på jeans för barn.
Jodå, visst fanns det massor att välja på men jag känner mig upprörd över att se "utslitna" jeans hänga där till försäljning.Dyra är de dessutom.
Idag får jag då syn på en annons , en modeannons med en snygg och proper kvinna.
MEN titta på denna bild!
Vi har många fattiga i världen med trasiga kläder , är det här något konstigt sätt att sälla sig till dessa trashankar?


Det här sk modet att gå omkring och se ut som en trashank när du för övrigt lyser av välstånd blir i mina ögon bara dumt.
Skulle aldrig falla mig in att gå och köpa dyra kläder som är trasiga.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate