fredag, maj 27, 2016

Slarvigt av mig!

Jag började med min nya medicin igår och tog den till kvällsmaten. ( Alfuzosin)
Men jag slarvade med att läsa (inte läsa) bipacksedeln vilken medföljer alla mediciner.
Efter ett par timmar så började jag känna mig "konstig" och tänkte att det är bäst att lägga sig i tid.
När jag borstade tänderna så höll jag på att svimma. Fick sitta ner med huvudet nedåt sedan nästan kröp jag in till sängen.
Orkade inte ens lyssna på lite musik utan bara domnade bort.
Mitt i natten när jag gick upp ett varv till toan så kände jag mig ordentligt sjuk, fick nästan panik!
I morse så hade jag svårt att gå upp och kom väldigt sent på mina ben.(10-tiden)
Yr i huvudet och svårt att göra frukost. Låg igen men då hade jag också läst på om min nya medicin. Allt stod där!
Jag har ju på gränsen till lågt blodtryck normalt och den här medicinen sänker trycket omedelbart!
Inte undra på att jag mår som jag gör!

Jaja, man ska fortsätta och det utlovas att biverkningarna ger med sig. De utfärdar en varning till de som kör bil och det förstår jag.
Trist med alla biverkningar, nu äter jag tre olika sorters medicin vilka ger biverkningar!

DET är inte roligt att åldras!   http://www.fass.se/LIF/product?nplId=20040607000823

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate