fredag, januari 22, 2016

Det är jobbigt med alla telefonförsäljare!

Särskilt det här bolaget ringer mig ofta, ibland flera gånger per dag!
Men det har de ingenting för, de kommer inte fram till min mobil annat med än ett litet knäpp!
Jag har liksom många andra lagt in programvara som stoppar dessa bolag om man själv vill.
Lägg in ovanstående program och gärna även deras Messengerprogram så får du möjlighet att sätta stopp för eländet med telefonförsäljning!

Fungerar alldeles utmärkt och man får också kunskap om hur många andra som säger nej till tex  dessa bolag som ligger i Spanien.

Personligen skulle jag aldrig låta mig anställas på ett sådant bolag!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate