onsdag, juli 29, 2015

Sommar med Alice Teodorescu!

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/582925?programid=2071
Oj vad jag blev stimulerad av denna kvinnas tankar och hennes berättelse om sin barn och ungdomstid.
Jag minns skallet från hundarna när hon blev anställd på GP:s ledarredaktion som chef. De illasinnande påstod massor med helt idiotiska antaganden och några sa upp sig från tidningen.
Göteborgsposten har återigen blivit en tidning man kan läsa och få många tankar från att stöpa och blöta. Tidningen har dessutom knutit till sig en mängd skarpa hjärnor som verkligen utmanar !
Det är underbart med människor som INTE rättar in sig i ledet! Vi behöver de som kan och vågar ta debatten med allt från vänstern till de ytterst konservativa!
OM du Alice mot förmodan skulle få syn på de här raderna så vill jag till dig säga att du förgyllde min dag på tåget när jag kunde lyssna på dig!
Varenda ord som du sa var som medicin för min själ! TACK!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate