tisdag, december 30, 2014

Idag utdelar jag en varning! ( På Face)

Nu kommer det sura uppstötningar från en del med hån mot Löfven och hans bakgrund som arbetare.
 Det finns inget som retar mig värre än överklassens hån mot oss som har knegat på verkstäder eller sjukhus hela våra liv. Vi har ofta haft farliga yrken där man faktiskt kan dö på jobbet (stålverk för mig tex) eller bli utsliten på sjukhus i vård av även människor från överklassen.
 Hånet finns där i bakgrunden och öppet så tror man sig veta att vi är så korkade att vi inte förstår det skrivna ordet.Boskap sa en av mina vänner här på Face! Det säger rätt så mycket om personerna bakom bokstäverna när de använder ett språk för att förnedra och håna.
 Jag betackar mig för sådant och säger det återigen, kan ni inte hålla en god ton på min sida så kommer jag att ta bort er! Kommunister och nazister tar jag bort på en gång utan pardon och jag tillägger idag att jag kommer att ta bort de som försvarar Putin och hans politik!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate