onsdag, augusti 13, 2014

Idioter i världen, förenen eder!

Sedan stenade de denne stackars åsna.
Jag har sagt det förut och säger det igen, jag har under mina år i Malmö träffat många palestinier och mer hatfyllda människor har jag aldrig träffat.
Men frågan är om IS(is) och deras framfart överträffar Hamas?

När jag såg på rapport igår så blir jag mycket ledsen över att islamisterna kan uppvisa sin nazistiska ideologi parad med islam in i mitt vardagsrum. Utrotning av andra folk står på deras dagordning, kristna som muslimer! (Fel sort muslimer naturligtvis som går "djävulens väg")http://www.svt.se/nyheter/varlden/manniskor-begravs-levande-i-norra-irak

http://www.svt.se/nyheter/varlden/helikopter-1

MEN det gäller att inte blunda inför vad vi får se nu. Allt för många blundar med bägge ögonen och på den stora demonstrationen i söndags på Medborgarplatsen så fattades det allt för många som borde ha varit där och visat sin solidaritet med bla. de kristnas situation.

Solidaritet var en gång ett fint ord i vårt land men idag så vet tydligen inte så många vad detta betyder!
När jag påminner om detta ord och att tex stadens muslimer borde i solidaritet med de kristna också ha funnits på Medborgarplatsen möter jag mothugg av någon underlig anledning.
Argumentet är att de inte ska behöva ta ansvar för IS!
Om muslimerna ska verka i vårt samhälle och leva demokratiskt så borde de medverka ute i samhället på ett annat sätt än idag tex funnits med på Medborgarplatsen.
Det duger inte att stänga in sig i Björns trädgård och moskén!

Kom ut i det samhälle ni lever i utan fördomar! Jag tvivlar inte ett ögonblick på att det finns mängder med muslimer som tycker mycket illa om ISis och deras framfart men för GUDS skull , ge er tillkänna då!!




Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate