torsdag, maj 01, 2014

Tack Spotify!

När posten inte kan leverera i tid så är det väl bara att tacka får Spotify! Kents nya, Tigerdrottningen,  har inte anlänt som jag anser den borde då jag förbeställt den för att få den hemskickad till releasdatumet! Men icke sa Nicke! Ingen CD anlände igår trots att den skickades kvällen innan från CDON. Inte heller min fästmö som beställt skivan  har fått den. Skunk säger jag bara!!

Idag på ICA stod jag och höll i skivan. Inte nog med att den var 20 kr billigare där, den FANNS på plats. Min skiva som jag redan fått räkningen för har inte kommit i min ägo än. Jag har i och för sig inte betalat den än men som sagt, räkningen har kommit men inte skivan…

Borde inte posten kunna leverera i tid? Nu får jag skivan tidigast i morgon, den 2 maj. Hade jag valt att inte beställa den hade jag haft den redan igår… fy för posten!
Kent

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate