måndag, september 09, 2013

Jag blir så upprörd så jag storknar!

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/pappa-med-son-angreps-i-malmo_8500598.svd 
"Ett tiotal män ska ha kommit springande till platsen och utsatt mannen för slag och sparkar mot kropp och huvud. När han föll ihop lyfte de upp honom och försökte slänga ner honom från den fem meter höga bron.
Pappan försökte hänga sig kvar i räcket. Då slog männen på hans händer för att han skulle tappa greppet.
– Känslan målsägaren har är att om han inte fått tag med händerna om räcket hade han legat i backen där det passerar både bilar och bussar, säger Thomas Bull.
Bredvid stod pojken och bevittnade hela misshandeln. En förbipasserande sprang fram och tog hand om sonen, enligt polisen.
Misshandeln pågick fram tills att polissirener hördes. Förövarna flydde då platsen. Kvar fanns mannen, som hade lyckats hålla sig kvar i broräcket, med sönderslagna tänder, spräckt läpp och sår över armar och ben."

När jag läser vad som hänt och kan i mitt inre se hur
 det förmodligen gick till blir jag äcklad, arg,förvånad ja allt vad du kan tänka dig i känslor.
Vad är det med dessa ungdomar som gör något så hemskt. De höll ju faktiskt på att döda honom med den lilla sonen tittandes bredvid.
Det finns så mycket våld i vårt samhälle för närvarande så jag mår illa. Lika ute i världen , tänk bara på alla de barn som dog i gasattacken i Syrien.
Moralen är helt borta vad gäller att ta andras liv eller grovt misshandla folk.
Alla som tar till dessa metoder måste fördömas, det kan aldrig finnas något förmildrande.
Skamligt !!!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate