måndag, augusti 26, 2013

Autism!

Alla som har minsta hum om hur föräldrar kan ha det med barn som har fått diagnosen autism mm. vet också att det är verkligen ett liv där man aldrig riktigt vet vad som ska hända.
I går tex så "försvann" lillpojken från oss när vi var uppe vid vattentornet i Gustavsberg. Full fart och så var han borta. Sprang han hem eller ner på stan?
Tack o lov så sprang han hem och stod i en gungställning på lekplatsen där vi bor.PUST!
Det är ju alltid en hel del stök omkring måltiderna då det gäller att ha i stort sett samma mat jämt. Igår försökte vi med kokt varmkorv med potatismos men det gick inte alls bra. Nej ,det ska vara makaroner och köttbullar nästan varje dag och jag undrar ibland över hur deras hälsa blir tillslut? De är ju tunna och inte så långa precis.
I morse så blev jag glad därför att för första gången kom minstingen in till mig i sovrummet innan han skulle gå till skolan. Glad kröp han upp i sängen och sa att jag skulle ha en kram, och det fick jag också.
Det kändes underbart skönt faktiskt!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate