torsdag, juli 11, 2013

Livets underliga vägar! ( Eller hur liten världen är!)

Här sitter jag med Annes pappa och språkar. Vi fann varandra på en gång och talar så att säga "samma språk" eftersom vi tillhör samma generation.
Allt eftersom samtalet skrider på så konstaterar vi att vi bägga gjorde vår militärtjänst i Kungl. Flottan.

Hmmm, säger jag och frågar när han ryckte in osv.  Då går det upp en talgdank för oss!! Jag har varit med och tagit blodprov på honom 1962.

Livet är bra underligt ibland men det kändes kul måste jag säga.
Bra med honom var också att han inte med ett enda ont ord sa något om att jag och hans dotter lever ihop.
Många har tyvärr problem med att det skiljer i ålder mellan två älskande.
Livet är ibland så att det blir ett bra och fint förhållande mellan två personer TROTS stor ålderskillnad. Kärlek har faktiskt inga gränser !
Nu har vi flyttat ihop på tvenne håll, dels i Annes lägenhet men också i min och det känns så bra. Visst  är det en omställning som heter duga, jag får ju två små barn också att ta hänsyn till. Vi har nu haft de sex första dagarna tillsammans ute i Gustavsberg och det har trots tufft jobb känns mycket bra.
Nu är jag hemma hos "mig själv" två dagar och sköter om det som behövs här. Blommor, datorer och lite mer sömn kanske.
Jag gillar livet för närvarande och är glad!


 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate