torsdag, april 18, 2013

Svt och debatt!

Läs det här och begrunda vad Bahareh säger:

 Bahareh Andersson

OK nu har ni sett debatten om Omar Mustafa. Jag blev inbjuden till ”Debatt” i SvT idag kring Omar Mustafa "affären" men några okända krafter blockerade mitt framträdande så att jag kanske får utrycka vad tycker på Debatt sidan i stället.
I morse blev jag uppringd av SvT som gärna ville att jag ska under parollen ”troende muslimsk feminist” delta i debatt ikväll. Jag har efter övervägande tackat ja på rätt så kort varsel. Jag omdisponerade mitt schema för att kunna delta. Det intressanta är att efter allt stök så ringde en person från debatt programmet kort innan jag ska ge mig i väg och be om ursäkt och säger att de tar tillbaka inbjudan. Anledningen var tydligen att en del av ”debattörerna” vägrade att debattera med mig som muslim. Det verkar tydligt att islamisterna kan diktera villkoren för ett debatt program. Så kära vänner detta var ett riktigt lågvattenmärke och en skandal på högsta nivå. Så kan det bli i dubbel moralens Sverige.
Tack för mig

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate