måndag, mars 18, 2013

Kärlek!

Idag var jag på hjärtavdelningen på Danderyds sjukhus och hälsade på min gamle morbror (100 om några veckor)!
Träffade flera sjuksyrror, usk, sjukgymnast och läkare! Jag säger som jag har gjort om samtliga vårdinrättningar i Stockholm allt sedan jag kom upp hit för snart åtta år sedan.
Maken till trevlig personal och fint bemötande får man leta efter. Ingen stöddighet eller snorkighet hos dem, nej , öppna trevliga människor !
Man blir f-b mig förälskad i dem allihop!
Morbror var idag uppe på benen och satt och läste tidning när jag kom. sedan blev det världspolitik och litteratur. Han vill beställa PO Enqvists senaste bok så fort han kommer hem.
De ska bara greja upp hans hjärta lite sen vill han hem igen!
Det värmde mig oerhört för han sa ordagrant till mig när jag skulle gå: "Du ska veta en sak Bosse, jag älskar dig"!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate