fredag, mars 08, 2013

Halkfars idag!

När jag gick hem från affären idag så hade jag en dam framför mig i backen. Pang, så låg hon raklång på ryggen och jag såg att hon slog i sitt bakhuvud. Tog mig fram till henne och kollade hennes handleder, ben och sedan tittade jag i hennes ögon innan jag reste upp henne.
Hon såg ok ut och kände ingen yrsel så jag kunde släppa henne och gå till min ICA-påse.
Då händer det!
Jag far omkull på exakt samma sätt som damen och ligger där i sörjan på rygg.

87 kg Bosse slog i marken med en rejäl duns men jag har alltid tur, slog mig inte alls utan kravlade mig upp för egen maskin.
Sedan log vi gott till varandra och gick åt var sitt håll!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate