torsdag, februari 14, 2013

Idag på alla hjärtans dag!

Idag ingick jag och min sambo-särbo det som förr i tiden kallades förlovning, idag så är vi moderna och gick ut offentligt på Facebook att vi var ett par!
Nu är det Anne och Bosse som gäller!
Vi vet bägge att allt är nytt och vi vet att det skiljer många år mellan oss i ålder, DET behöver ingen annan fundera över, det är helt och hållet VÅR sak.
Det funderas alldeles för mycket i världen över sådant när man istället ska glädjas  åt att två människor har funnit varandra.
Och det har vi från första stund så det kändes inte ett dugg konstigt eller fel att Anne flyttade in hos mig de veckor när hon inte har sina barn.
Vi vill inte på något sätt inkräkta på barnens förhållande så jag "ligger" lågt när det gäller dem, de har en far som tar hand om dem och jag kan aldrig bli ens en extrapappa åt dem.
Det enda vi vill är att andra ska respektera oss och det val vi gjort, vi gör det av kärlek!

Allt känns så bra ihop med Anne och mycket av min inre oro är borta nu . Livet har vänt sin ljusa sida åt oss!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate