onsdag, januari 02, 2013

Ingen rolig natt!

Neuropatologi !

Redan igår kväll kände jag hur mina muskler på benen "fladdrade" oroväckande. Jag medicinerar ju inte längre med mina Mitarzapin pga av olika orsaker och då kan denna sjukdom som härrör från hjärnan sätta igång onormal aktivitet.

Hela natten med jämna mellanrum har jag fått kramp i benen. Upp och hoppa, massera, röra på sig.

Jag har inte kunnat sova nästan någonting och tillslut så är det lika bra att gå upp och hålla sig i lite rörelse.

Det känns som en olidlig tillvaro när det blir på det här sättet.

Tack och lov kom Svd idag och förklaringen till utebliven tidning på nyårsafton fanns med, tryckkrasch !

Nu publicerar de massor med artiklar som fanns i tidningen på nyårsafton i dagens tidning. Bra.

Dagens Brännpunkt är en mycket viktig artikel som belyser hur vårt land tillåter div. blufföretag att inom psykvård felbehandla människor. Rena rama häxkonsterna utförs av "behandlare" utan kunskaper.

http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/fritt-fram-for-psykisk-behandling_7791352.svd    

Samma sak sker inom den sk skönhetsindustrin där olika charlataner tillåts agera. Nu sätter dock EU stopp för detta, något som Sverige inte har varken brytt sig om eller gjort något åt.

De som alltid anmärker på EU borde på ett bättre sätt ta reda på vad EU egentligen har sysslat med under många år och då skulle de få se att EU har utfört massor med nyttig lagstiftning som tex Sverige inte orkat med.

Här ska det alltid snackas om snus precis som om det är något viktigt detta illaluktande gift.

Populisterna i alla partier älskar att argumentera mot EU med dessa usla snus och gurkexempel!

De vill hur tydligt som helst ställa Sverige utanför Europa.

 

 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate