lördag, augusti 04, 2012

Jag är intolerant!

En av vänsterns representanter står och slår på en ledande medlem av Sverigedemokraterna så att blodet skvätter. Samtidigt påstår han att han bekämpar intoleransen i vårt land!
Under många år har vi sett detta mönster, vänsterns anhängare tar tillfället i akt och klistrar på alla andra epitetet "intolerant" men frågan är om de har förstått detta ords betydelse?
Sedan har vi "högerns" toleranta förespråkare som kämpar för att rökare ska ha rätten att förpesta luften för ickerökare. Friheten att sprida giftiga gaser är tydligen viktig i deras frihetsvärld.
Jag är starkt emot både vänsterns och högerns sätt att se på tolerans, ja, jag är intolerant mot dem.
Likaså är jag starkt intolerant mot läror vare sig de är religiösa eller politiska som skadar andra.Att omskära kvinnor och män tillhör det som jag är starkt intolerant emot.
Samma sak med män som diskriminerar kvinnor! Dit räknar jag den muslimska seden att kräva speciella kläder på kvinnor eller att de inte får lära sig simma osv.

Jag är för att ett land ska med lag ska byggas men känner mig väldigt intolerant när lagen inte behandlar alla lika!
Fifflare och kriminella finner att jag är starkt intolerant mot dem. Gläder mig över att lagen har lyckats fälla så många i Södertälje. Otur bara för alla invandrare som är hederliga att samtliga dömda var av i stort sett Syrianskt ursprung. Detta kan skapa orättvis intolerans mot de hederliga och det är detta som är livskraften för de som är rasister.
 I alla städer med stor invandring ökar också intoleransen men vänsterns agerande är ju ofta rena katastrofen och spär bara på hatet. Så länge de förhåller sig till menlösa uttalanden på Facebook så går det väl an men när de tar till våldet så som i Eskilstuna, då vänder sig breda delar av befolkningen mot dem i och med all förstörelse.
Det finns ingen anledning till tolerans mot de som förstör både politiken och även det rent fysiska vad de än kallar sig!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate