lördag, juli 28, 2012

Sommardepp?


Ett tu tre kom den, sommardeppen! Kände mig helt tom invärtes, inget kändes roligt. Allt blev grått och trist.
Gick och la mig på soffan och somnade på direkten, kanske var mina känslor ett tecken på att jag var trött?
Får väl se hur jag känner mig ikväll.
När jag drack alkohol förr i tiden så var det alltid så här det började. Tyckte livet var trist. Började se att lite fest skulle göra allting bättre.Fest=dricka alkohol!
Sen var det kört för lång tid ibland. Dag efter dag, natt efter natt! Deppet blev bara värre och slutade ofta i en skräll med total livsleda eller på sjukhuset med allehanda inre krämpor.
Jag har haft sjutton magsår och flera allvarliga bukspottskörtelinflamationer och lägg därtill en dålig fettlever.

Idag är det bästa att lägga sig ner en stund och sova eller att äta något. Då brukar jag komma i balans igen.
Att umgås med en trevlig och kärleksfull kvinna är inte heller det sämsta för själen! Så de så!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate