söndag, mars 04, 2012

Min käre morbror!


Om mindre än två månader fyller min morbror 99 år. En hög ålder och därför blev jag orolig över honom när hemtjänsten ringde och berättade i lördags att de fick kalla på ambulans åt honom.
Andningsbesvär och stor trötthet! Detta lät ju inte bra och när jag ringde till sjukhuset så sa de att han hade hjärtbesvär och vatten i lungorna.
Idag åkte jag till lasarettet och träffade en man som trots allt var pigg och ville hem.
 Såg inte ens sjukpåverkad ut! Satt på sängkanten i två timmar och fikade med mig samt diskuterade ny litteratur som kommit ut och som han ville läsa.
Allt från världsrymden till fredagens Skavlan diskuterade vi så nu känner jag mig lugnare.
Jag tror bestämt att han har fler liv en katten denne vänliga och fina man!Puss

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate