måndag, november 08, 2010

Ibland blir jag förvånad!


Ibland blir jag förvånad, jag fick en Sony-Ericsson Z610i och ville ha en sk handsfree till den. Gick ut på Sony-Ericssons sida men där fann jag ingen. Sökte vidare i butiker här i Sverige men efter mycket letande fann jag ingen som passade. Sökte då över världen och hittade faktiskt min sladd på en sida någonstans. Idag kom den via posten,det tog bara ca fem dagar. Allt som allt kostade kalaset bara 140 kronor. Såg på försändelsen att det skickades från HongKong. Hur kan det bli så billigt? Försändelsen var dessutom rekad och det kostar ju alltid rätt så mycket mer. Nu har jag använt min handsfree och den ger ett mycket bra ljud. Dessutom har jag nu matat min telefon med massor med mp3-or och det är en fröjd att lyssna på dem!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate