tisdag, maj 19, 2009

PiratPartiet

Min gamla mobror frågade mig idag om jag verkligen skulle rösta på PP .
Jo, det ska jag, svarade jag honom sanningsenligt! Jo, men sa han då, det är ju ett enfrågeparti? De har ju inga åsikter om tex finanserna m.m.

Javisst är det så fick han till svar men sa jag ,det är en viktigt fråga om vi ska vara övervakade av olika myndigheter ända in i våra samtal och mail? Skulle man ha sagt för 25 år sedan vad det skulle bli för lagar i vårt land så hade ingen trott på mig.
Nu ska vi alla rycka upp oss och verkligen se till att rösta i EU-valet. I morgon kan man börja poströsta och förtidsrösta på bla biblioteken.
Har man bara röstkort och leg med sig så är det bara att lägga rösten på PIRATPARTIET ! Se till att åtminstone några kommer in i parlamentet och kan föra vår talan om allt från fildelning till orättvisa och kränkande lagar! Bli inte en soffliggare!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate