lördag, april 04, 2009

Mirtazapin Teva

Om du klickar på texten så kan du läsa den i förstorat format!

Det fantastiska i denna text är stycket om självmordstankar:" ..kontakta din läkare om du har självmordstankar"...Ska man kanske kontakta läkaren från "andra" sidan??

Jag själv har ej fått denna medicin för att jag är deppad , nej , jag har fått den istället för Lyrica vilken har givit mig en massa biverkningar bla eksem!
Min diagnos är polynevropati dvs dålig förbindelse i nervsystemet till mina fötter och ben.

Det är verkligen trist att nästan alla piller har så mycket biverkningar särskilt i början av behandlingen. Jag ska nu trappa ner min Lyrica sakta därför att det går ej att bara sluta. Har gjort så en gång tidigare och det gör jag inte om. Hamnade i ett tillstånd av akut ångest och det är inget jag vill ha en gång till.
Nu vet jag dock att även Mirtazapin kan ställa till med en massa ångest från början , den som lever får se!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate