lördag, februari 28, 2009

Baader-Meinhof grinar i sin himmel ihop med Hitler!


Det började med en gatsten rakt i huvudet på en kvinna vilken arbetade som ridande polis i Malmö.
90 -talets Malmö då gick jag också gick med i olika demon. Personligen blev jag så illa berörd över att någon ur "vår ,demo " kunde utföra något så våldsamt. Kvinnan blev svårt skadad och fick problem med att kunna sköta sitt arbete.
Jag började en envis kamp för att få organisationer på vänsterkanten att ta avstånd från denna fruktansvärda händelse. Nå,det gick aldrig och resultatet blev att jag lämnade all vänster bakom mig.
Då hade jag under en rad av år haft starka tvivel på vänsterns tankar och handlingar. Minns Mikael Wiehes tal på ett Ung vänster möte där han raljerade och hånade den just då döde Stenbeck, alla hånskratt som hördes mot himlen fick mig och mitt sällskap att resa oss och gå.

Vänstern började uppvisa ett rent fascistiskt ansikte!

Nu har vi kommit så långt ner på skalan så att man tar till mordbränder i sin "kamp mot USA". Alla affärer vilka säljer varor från USA ska brännas ner på samma sätt som de gjorde i Södertälje.
Jag minns när Baader-Meinhof brände ner ett varuhus mitt i julhandeln trots att det var hundratals barn därinne. Ren tur gjorde att de klarade sig dessa barn.

När gatstenen i Malmö hade vräkts iväg i huvudet på polisen så var det början till något som jag redan då varnade för. Mer riktat våld med även hot mot människor. En pälshandlare i Stockholm gav upp för ett par veckor sedan efter åratal av förstörelse av hans butik MEN det som slutligen fick honom att stänga var när de indirekt hotade hans barn.

Nu blåser div. "vänster" upp till bojkott av en tennismatch mot Israel pga av kriget mot Gaza.
De ser sin chans just i Malmö där det finns så många flyktingar från olika arabländer. Malmö innehåller redan så många "judehatare" så det blev ett perfekt ställe att resa kravet på att bojkotta denna match.

Tack vare att dessa individer och organisationer blandar ihop korten (de vet precis vad de gör)
så får de många från Rosengård att ställa upp. Att blåsa upp till bojkott av Kina,Iran,Ryssland mfl kommer aldrig på tanke för här gäller det inte att vara rättvis.
Nej, Israel passar syftet perfekt. Skulle inte tro att de någonsin ens tänker en tanke på Hamas raketer eller deras massaker av Fatahs medlemmar.

Hamas har gott om pengar vilka de får från långskäggen i Iran,dessa långskägg som vill föra världen tusen år tillbaka i alla fri och övriga rättigheter.

De senaste åren ser man en ny strategi bland fascistvänstern, de samarbetar med "djävulens" folk på vår jord och jag vet hur många som drog på munnen när USA fick sina skyskrapor förstörda. I vår riksdagsvänster och bland vissa fd ministrar så spelar man under täcket med Talibankrafter. "Vi måste förhandla med Talibanerna" säger de!

Ska de åka ner till Malmö också och gå sida vid sida med Per Garthon från MP som hårt engagerar sig i bojkotten av fyra Israeliska tennisspelare??


Ska vi snart få uppleva en Baader-Meinhof stämmning i Sverige med offer för en massa stolliga åsikter och kriminella individers framfart. Ska polisen i Malmö åter en gång låta huliganer få förstöra fönster och hus mitt framför deras ögon???


De värsta medlöparna till den kriminella vänstern är de som bara mumlar i skägget om "ungdomligt oförstånd" och att egentligen så tycker de unga rätt osv.
Eller V-riksdagsmän som inte förmår att ta klart avstånd från det som händer nu.
Det bästa är att rösta med fötterna, ge aldrig V din röst i valet!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate